Historia która na prawdę nie mogła się wydarzyć, a może jednak to prawda? Opowiadanie które śledzi losy Anabeth - trzynastolatki z dość nietypową cechą mianowicie wszystko co Anabeth wymyśli i nie jest kopią pojawia się. Np. gadający kot Nereus który pomaga jej zrozumieć nowy świat w którym się znalazła. Świat Autorów.

Informacje

Kopiowanie treści i obrazków jest surowo zabronione!

UWAGA!!! Zero weny i chęci... Nie wiem kiedy wrócą.
Nie wiem kiedy ruszę z nowym blogiem i starą/nową historią...

Rozdział
7: 25%

POPRAWIONE FABULARNIE: 3/8
POPRAWIONE JĘZYKOWO: 0/8

One Shot Miłość nie jedno ma imię - zostanie podzielony na rozdziały od 1-3 możliwie 4.
rozdział 2 0%

20 września 2014

Bohaterowie One Shota - Ookami

Ookami
w stroju z Wigilii
Ookami
w stroju normalnym ( starałam się...)
Do tego pierwsze strony mojego komiksu na podstawie Rozdziału 1:







Jak na razie tyle. W następnym poście Lucy i kolejne strony z komiksu. Mam nadzieję. 
1. Jak wam się podoba? Mam nadal rysować te komiksy czy wolicie, lepiej nie.
2. Dzisiaj usłyszałam dość krytyczne zdanie o moim blogu, ale jest ok. To po prostu rzeczy które muszę zmienić żeby lepiej się czytało. Takie jak długie opisy, które pewnie was męczą i moja ortografia itp. 
No to chyba na tyle. Polacy są w finale! Cieszycie się?
Arjana


2 komentarze: