Historia która na prawdę nie mogła się wydarzyć, a może jednak to prawda? Opowiadanie które śledzi losy Anabeth - trzynastolatki z dość nietypową cechą mianowicie wszystko co Anabeth wymyśli i nie jest kopią pojawia się. Np. gadający kot Nereus który pomaga jej zrozumieć nowy świat w którym się znalazła. Świat Autorów.

Informacje

Kopiowanie treści i obrazków jest surowo zabronione!

UWAGA!!! Zero weny i chęci... Nie wiem kiedy wrócą.
Nie wiem kiedy ruszę z nowym blogiem i starą/nową historią...

Rozdział
7: 25%

POPRAWIONE FABULARNIE: 3/8
POPRAWIONE JĘZYKOWO: 0/8

One Shot Miłość nie jedno ma imię - zostanie podzielony na rozdziały od 1-3 możliwie 4.
rozdział 2 0%

2 października 2013

Coś na początek...

Na początek chciałam się przedstawić: jestem Arjana. To jest już mój drugi blog.  W każdym razie opowiadanie będzie skupiało się na dziewczynie -  Anabeth -  i  jej  poczynaniach w niezwykłym zespole szkół autorskich. Kto tam chodzi? A różne stworki, ludzie, potworki... i jeszcze wiele innych rzeczy. Nawet może się znajdzie zmutowana galaretka. W każdym razie można będzie spotkać się tutaj z różnymi anime takimi jak np. Fairy Tail, InuYasha, Inazuma Eleven, Kaleido Star, Sailor Moon oraz innymi bajkami i filmami.
Mam nadzieje że spodoba się wam drodzy czytelnicy mój blog!
Arjana 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz